onsdag 2 november 2011

Då var det ...

Onsdag.
Idag har jag inte gjort många knop än. Har varit strömavbrott så jag har inte kunnat gjort så mycket. Tur man har nått att skylla på ibland :)
Men nu är strömmen tillbaka och jag har iallafall dragit ur sängkläderna och stoppat i en tvättmaskin.
Hade tänkt dammsugit madrasserna innan jag stoppar i nya och städa resten av huset också. Men får se vad energin räcker till :) Är toktrött idag egentligen men ska försöka göra ett ryck och ev vila sen.

Har gått igenom bebis BB-väska så allt är med. Lite svårt att komma på vad man behöver bara. Men jag har packat kläder, napp (okokad kanske vore smart att koka den) blöjor (ja vet att man får på BB) tvättlappar(våta) en filt, mössor, vantar(onödigt kanske men men) Overall men en ligger i min BB-väska.

Tur att det finns affärer i Hudiksvall utifall jag glömt nått :)

Nä nu ska jag äta lunch och se vad energin räcker till....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar